آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/8/27 22:16
نویسنده : مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرین زبونم الان که خوابی دلم واسه شیطونت تنگ شد آخه وقتی بیداری همش باید کنارت باشم باهات بازی کنم کلی هم ریخت و پاش می کنی خدا نکنه یه غذای هوس کنی همون لحظه باید بخوری تازگیها گیر دادی به کاکا( شیرینی محلی گیلان)هر روز باید واست بپزم نوش جونت ولی شیرینی زیاد خوب نیست الانم که هم صرفه می کنی هم یبوست داری اصلا خوب نیست لجبازی دیگه  راستی بلاخره مرغ عشق خریدی مگه میشه تو چیزی بخوای بابایی نخره البته طوطی واست خریده بودیم اسمشم آرشا گذاشته بودی ولی یه ماه نشده مرد یه ماه غصه دار طوطیت شده بودی قربون دل نازکت برم بوس

پسندها (2)

نظرات (2)

افسون
27 آبان 93 23:36
سلام گلم . خوشم میاد آیلین جون هر چی اراده می کنه بهش می رسه . ماشالله . ایشالله سلامت و پاینده باشه . عزیزم من لینکتون کردم . ممنون که به من سر می زنی . دخملی رو ببوس .[
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم باعث افتخار
مامان روژینا
4 آذر 93 9:06
بوس برای آیلین خانوم خوشگلم خصوصی عزیزم