آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1394/1/27 23:39
نویسنده : مامانی
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم دیروز بردمت کلاس ژیمناستیک ثبت نامت کنم تو باشگاه گریه کردی که من نمی خواهم. خواستم منم باهات تو باشگاه بمونم تا عادت کنی اجازه ندادن منم منصرف شدم اخه دیگه مهد کودکم نمی خوای بری همش میگی من مامان بابا رو دوست دارم می خوام پیشتون بمونم موندم  چیکار کنم نه ورزش میری نه زبان نه مهد نمی دونم شاید زوده  برات ولی خیلی وابسته ما شدی از پیش ما تکان نمی خوری اون روز بردمت پارک گفتم برو سرسره بازی نرفتی گفتی منو می دزدن نمی دونم کجا تو تربیتم اشتباه کردم که از اجتماع می ترسی البته هر جا باهات بریم دورو ورت شلوغ میشه همه دوست دارن باهات حرف بزنن تو هم شیرین زبونی می کنی فقط گفتم با غریبه ها زیاد هم صحبت نشو  این حرفم اینقدر تاثیر داشت؟اگه دوستای گل وبلاگی نظری داشتن خوشحال میشم از راهنمایتون.نه تو کلاس میری نه من می تونم مادرو دختر تو خونه باهم بازی می کنیم کل کل می کنیم بعضی وقتا هم دعوا می گیریم البته من که زورم به شما نمی رسه اخم کنم واست  انگار چیکارت کردم گریه می کنی که چرا منو دعوا می کنی من دختر خوبیمترسونمیشه از گل نازکتر گفت  روز مادر میگم آیلین کادو واسه مامانی چی میدی ؟میگی مامان روز دختر ه واسم تفنگ کادو بده روز مادر نیست دخترهقهراز همین جا به همه مادران تبریک میگم مخصوصا مامان گلم  البته روز مادر گذشته ولی همیشه باید قدردان مادران و زنان مهربان و دلسوز باشیممحبت

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان لیلا
27 فروردین 94 23:59
چه دختر نازی ماشاءالله
مامانی
پاسخ
سلام ممنون لطف دارین
مامان روژینا
3 اردیبهشت 94 8:23
روزت با کلی تاخیر مبارک دوست خوبم
مامانی
پاسخ
مبارک شما هم باشه