آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

برگی از خاطرات

1393/8/21 23:16
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من الان به خواب ناز رفتیبوس منم از فرصت استفاده کردم اومدم پای نت اخه وقتی بیداری تا می بینی کامپیوتر روشنه می خوای بازی دورا انجام بدیم ول کنم نیستی با بازیهای تبلت که از صبح تا شب مشغولی این کامپیوترم می خوای برداری واسه خودت شیطون البته منم زیاد وقتشو ندارم بیام  همه وقتام با کار و با تو بودن  پر. همش دوست داری پیشت وایسم باهات بازی کنم الهی برات بمیرم که تنهایی هم بازی نداری یادش بخیر قدیما بچه بودیم چقد هم بازی داشیم تنهایی اصلا احساس نمی کردیم خونه ها اکثرا ویلایی بود رفت و آمدها زیاد بود با اسباب بازیهای جزءی کلی شاد بودیم الان اتاق بچه ها پر از اسباب بازی تاب سرسره تبلت و..... ولی باز راضی نیستن تو 4دیواری خونهای آپارتمانی مگه میشه بازی کرد  بگذریم ملوسکم بر عکس مامان که بچه بود عاشق عروسکاش بود تو علاقه به اونا نداری زیاد با اسباب بازیهات بازی نمی کنی بیشتر بازی کامپیوتری دوس داری و عاشق قصه وکتاب قصه هات هستی  امروزم مهد کودک نرفتی الکی بهونه آوردی دلم درد می کنه آخه هر وقت می خوای جایی نریم میگی حالم بد نریم ای کلک از الان می خوای از مدرسه جیم بزنی چشمکوهمش دوست داری بغل بابایی باشی نمی دونم کی می خوای از کفشات استفاده کنی بیچاره بابا کمر درد گرفت عزیز دردونه بابایی دیگه بوسبوس

پسندها (3)

نظرات (3)

افسون
22 آبان 93 0:15
سلام گلم . ماشالله . دخمل خیلی نازی داری . خدا برات حفظش کنه . وبلاگت هم خیلی قشنگه .
مامانی
پاسخ
مامان روژینا
26 آبان 93 9:07
سلام عسیسمخوبی فدات شم؟ دلمون براتون تنگ شده بود. آیلین کوچولو الان بهتره عزیزم؟[پاسخ سلام گلم ممنون بد نیستیم منم دلم تنگ شده بود آیلینم همون جوری هست موندم چیکار کنم
مامان عفیفه
21 دی 93 14:57
سلام خب یه داداش یاآبجی واسش بیارین که از تنهایی دربیاد