آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

یه روز خوب بهاری

1394/1/30 9:24
نویسنده : مامانی
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم فصل بهار به آدم انرژی میده دوست داری همش تو طبیعت باشی واسه همین جمعه ها همش می ریم بیرون این جمعه هم با خاله و عمو هادی ومامان بزرگ و بابا بزرگ رفتیم رشت آباد کنار رودخونه متاسفانه دیشبش باران شدید باریده بود رودخونه حسابی گل آلود بود بابای هم که عاشق ماهیگیری نتونست ماهی بگیره منم یه فسنجون خوشمزه پخته بودم نهار بخوریم به خاله گفته بودم من می پزم اونم نهار لوبیا پلو خوشمزه پخته بود راست میگن تعارف اومد نیومد داره اونو گذاشتیم واسه شام تو هم خیلی سر حال بودی عاشق چوب و سنگ انداختن تو آب هستی خاله جون میگه آیلین داداشی می خوای با اقتدار گفتی خاله لطفا خواهری بیار همه زذن به خنده موقع حرف زدنم همه باید به حرفت گوش کنن وگرنه داد میزنی ساکتمتنظر  روز خوبی بود خوشحالم که بهت خوش گذاشت نفسم نشد عکس بگیرم یعنی یادم رفت  تو هم که موقع عکس گرفتن همکاری نمی کنی بیخیال شدمبوس

پسندها (8)

نظرات (4)

ĸoѕαr
30 فروردین 94 21:17
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
مامان روژینا
3 اردیبهشت 94 8:14
ایشالا همیشه به گردش و شادی عزیز دلموای دقیقا منم عاشق بهارمای قربون این دخملی بشمبچم هوس داداشی کرده خوووووو مامانی به فکرش باش
مامانی
پاسخ
مرسی گلم بهار واقعا به آدم انرژی میدهنگو تو رو خدا از پس یکیش بر بیام هنر کردم
zahra
13 اردیبهشت 94 15:04
salam azizam khobi? man bade koli modat omadam mamnonam ke soraghamo gerefti, albate kheili vaghte pish mashala Aylin joon khanom shode az tarafe man bebosesh
مامانی
پاسخ
سلام زهرا جون خوشحالم باز اومدی دلم برات تنگ شده بود
ماماني
29 اردیبهشت 94 8:11
سلام خواهر خوبم.از وب ودک خلاق فردا میام.پیغام گذاشته بودی.جالبه که اسم دخترامون هردو آیلینه.چه دختر نازی داری.راستی یه چیز جالب اینکه دختر شما پی برابر اصل دختر دایی منه.حالا عسشو می ذارم تا ببینی که شباهت داره.البته دختر شما چشم رنگی و خوشگل تره
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنون سر زدین آیلین شما هم خیلی نازو دوست داشتنی است