آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/9/26 23:17
نویسنده : مامانی
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم وقتی خواستم این وبلاگ واست درست کنم دوست داشتم از خوشیت برات بنویسم ولی چه کنم که زندگی غم و شادی در کنار هم داره عسلم هنوز درگیر بیماری قبلیت بودیم که دچار یه بیماری جدید شدی این اواخر هر چی میخوردی بالا می اوردی صرفه های شبونت که منو بابای واقعا داغون کرده بود  خیلی ضعیف شدی عزیز دلم هم اسهالی شدی هم هر چی میخوری بالا میاری تو این دو هفته چهار بار بردیمت دکتر  امیدوارم هیچ بچه ی مریض نشه تو هم زود زود حالت خوب شه .راستی دایی عباس بعد چند مدت اومد خونمون چون مریض بودی زیاد نتونستیم بگردیم خوش باشیم هم تو بی حال بودی از بی حالی تو منو بابای هم بی رمق بودیم ولی سعی کردم به دایی هم خوش بگذره رفتیم ماسوله اولین بار بود تو پاییز و شب می رفتم ماسوله خوشبختانه هوا خوب بود و مشکلی واست پیش نیاوردماسوله شبشم قشنگه کمی شلوغ بود چه حالی میداد بخاری هیزمی ها که بیرون روشن بودن محیط گرم کرده بودن خاله و عمو هادی هم با ما بودن خوش گذاشت شب خوبی بود  دایی 2 روز پیشمون موند بعد برگشت .دختر قشنگم منو بابای خیلی دوست داریم امیدوارم دیگه مریض نشیبوس

پسندها (3)

نظرات (3)

افسون
27 آذر 93 0:43
سلام عزیزم . بلا دوره مامانی ! ایشالله که هیچوقت هیچوقت دیگه دخمل خوشگلمون مریض نشه . خیلی سخته مریض شدن بچه ها . نگران نباش گلم . دیگه بچن دیگه . بعضی وقتا مریض میشن . ایشالله آیلین نازمون در کنار پدر و مادرش همیشه سلامت و تندرست باشه . اسفند براش دود کن . صدقه هم خیلی بده . ببوسش عسلک رو .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان مهدیه
29 آذر 93 9:56
خیلی ناراحت شدم . ایشالله هر چه زودتر حالش خوب بشه و فقط از خوشیها بنویسید[پاسخ}مرسی گلم
مامان روژینا
3 دی 93 10:04
عزیییییییییییزمالهی خاله قربونت بشه که اینقد مریض میشی عزیزم خیلی باید مراقبش باشی بعضی بچه ها اینطورین! فوق العاده حساسایشالا تنش همیشه سلامت باشه و بهتون خوش بگذره
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعای خوبت