آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/8/6 15:16
نویسنده : مامانی
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم رفتیم تو ماه محرم خیلی دوست دارم به معنویت رو بیاری با دینمون آشنا بشی نمی گم خودم آدم مذهبی هستم ولی همیشه با یاد خدا و ائمه دلم اروم گرفته دوست دارم خودت به اعتقاد برسی نه به اجبار نماز خواندنو خیلی دوست داری وقتی صدا اذان و می شنوی شروع به دعا کردن می کنی عزیز دلم و بالعکس با شنیدن موزیک شروع به رقصیدن می کنی بوسبوسواز مهد کودک رفتنت بگم کم کم داری به مهد کودک عادت می کنی باز موقع رفتن گریه می کنی ولی با خاله الهام جور شدی امیدوارم همیشه خوش باشی گلم محبتمنو بابا کاسبیمون ضعیف شده تو محرم باز خدا رو شکر راستی از عمو رحمت بنویسم عمو رحمت دوست بابایی که واسه خرید میریم اونجا تو  رو خیلی دوست داره همچنین  خانم حجتی هر وقت بریم اونجا یه جایزه برات دارن خوردنی یا کتاب و دفتر  حالا اگه یروز نداشتن بدن لج میاری به زور یه چیز میگیری شیطون مخصوصا عاشق البوم رنگ موها هستی همه رو باید نگا ه کنی خیلی بد لج میاری  امیدوارم ترک کنی این عادت و خیلی خیلی دوست دارم فعلا بایبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)