آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/8/1 15:02
نویسنده : مامانی
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ببخش دیر به دیر میام می نویسم اخه دیگه حس و حالی برام نمونده بیام از شیرین زبونیهات وکارهای با مزه ات بنویسم چون مریضیت هنوز خوب نشده وهمه منو مقصر میدونن که از وقتی وبلاگ درست کردم برات  چشم خوردی چه میدونم شاید راست بگن امیدوارم زود خوب بشی گلم چون عذاب کشیدنت آزارم میده .راستی داری میری مهدکودک قبل ثبت نام خودت می گفتی می خوام برم مهد کودک الان به زور مربی گلت خاله الهام تو رو از من جدا می کنه عزیزم منم با بابای میرم سر کار نمی تونم پیشت باشم یا با خودمون ببریم خسته میشه عزیزم.دوستت دارم نفسم یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برا دختر گلبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نی نی عکس
1 آبان 93 15:42
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
مامان آیلین
2 آبان 93 9:47
سلام عزيزم! چقدر از شنيدن اين موضوع ناراحت شدم. اميدوارم هر چه زودتز خوب بشه چون كاملا احساستون رو درك مي كنم. خوش باشيد.
مامانی
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون آیلین جون ببوسین از طرف من
مدل های بافتنی
3 آبان 93 15:57
انواع مدل های بافتنی . مدل های بچه گانه به همراه آموزش بافت
مامان روژینا
3 آبان 93 16:22
سلام عزیز دلمای وای چرا آیلین کوچولو این همه وقت خوب نشده پس؟ میتونم بپرسم مشکلش چیه عزیزم؟ خیلی نگرانش شدم بخدا. کاملا درکت میکنم هیچ چیز در زندگی سخت تر و عذاب آور تر از مریضی و ناخوشی بچه ها نیست. به حق همین روزها و شبهای عزیز حال جوجه طلایی خوب خوب شه و برام خبرای خوش بیاری فدات شم. منو بی خبر نذار
مامانی
پاسخ
سلام ریحانه جون ممنون سر زدی دخترم 6ماهه که یبوست شدید داره هر روز دل درد ودل پیچه بیقرارش کرده به ملینها جواب نداده خیلی براش نگرانم براش دعا کنید ممنون
عمه فروغ
4 آبان 93 17:59
سلام عزیزم خدا نکنه آیلینی مریض باشه ان شاا... هر چه زودتر دختر گلتون خوب میشه
مامان مهدیه
6 آبان 93 18:29
الللللللللللللللللللللههههی هنوز خوب نشده دخملمون انشاالله هر چه زودتر حالش خوب بشه. نازیتا هم دقیقا" همینطوره قبل مهر عاشق مهد رفتن بود ولی الان مربی به زور ازم میگیره چند روزیه که با سرویس میفرستمش خوب شده. یه عکس از دختری بزارید دلمون براش تنگ شده