آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بی حالی نفسسسسسسم

1393/4/3 17:30
نویسنده : مامانی
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم  قربون خنده های قشنگت برام که اینروزا کمتر می خندی اخه مریض و بی حوصله شدی چند روزیه به سختی دسشویی می ری همش دل درد داری 2بار بردمت دکتر ولی خوب نشدی غمگینامروزم بردم واست آزمایش نوشت  وقتی مریض میشی خودمو می بازم منم مثل تو بی حال بی حوصله می شم خدا هیچ کس و مریض نکنه مخصوصا بچه هارو  تقصیر خودتم هست دسشویتو نگه می داری  وقتی میریم مسافرت دسشویی جای دیگه نمی ری .چقد زجر آوره وقتی دلبندت جلوی چشمات گریه ناله می کنه تو کاری نتونی بکنی  خدایا مواظب کوچولوها باش کاش زود خوب بشی بیای سر به سر ما بزاری بوسبوس

پسندها (5)

نظرات (8)

**مامان هانیه**
3 تیر 93 18:54
وای خدای من هانیه هم یه وقت اینجوری بودخیای بده هانیه رااستخربرده بودم اینجوری شده بودانشااه هرچه زودترخوب بشه دخترنازت
مامانی
پاسخ
مرسی گلم لطف کردین
مامان یگانه
4 تیر 93 11:12
سلام خوبی آیلین جون انشالله خوب بشه دختر منم همین مشکلو داره توی پرسش وپاسخ از مادرا پرسیدم چکار کنم ولی نتیجه ای نگرفتم اگه راه حلی به ذهنت رسید بیا وبم به من هم بگو دارم دیونه میشم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم می دونم چی می کشی امیدوارم یگانه جون زود خوب بشهمنکه از داروها زیاد جواب نگرفتم ولی 2 روز که رپیم غذایشو عوض کردم کمی بهتر شده سوپ جو ,سبزی خوردن,میوه مثل هلو الو انجیر میدم بهش انشالا خوب شن
مامان آوا
4 تیر 93 12:38
آخی عزیزم چی شده نبینم مریض باشی آیلین نانازی انشااله که زودتر خوب بشی عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مامان و آیلین
7 تیر 93 16:09
سلام عزیزم انشااله که بلا دوره مواظب دختر کوچولوت باش البته بچه تا این مراحل را پشت سر نگذارن بزرگ نمی شن
مامانی
پاسخ
مرسی گلم ممنون از اینکه سر زدیبودن بچه زندگی می ده به آدم وای به روزی که مریض میشه نفسم و میبره
مامانيه نيكا
7 تیر 93 23:48
Akhey azizaaaaaam, omid varam zod zod ayline khoshgelam khob she
مامانی
پاسخ
سلاااااااام خاله جون مهربون ممنون سر زدین
مامان هلیا جون
9 تیر 93 11:36
آرزو ميكنم هر چه زودتر خوب بشي دختر نازم.مي بوسمت
مامانی
پاسخ
مرسی گلم ممنون سر زدی
مامان روژینا
9 تیر 93 18:38
وای قربون دخملی نازم بشممریضیتو نبینم عشقم وای دوستم الان دقیقا یه مدتیه روژینا هم اینجوری شدهدو بار دکتر بردمش ولی بازم خوب نشدهمیگن باید رژیم غذایی عوض شه و برنج و سیب زمینی و ماست و موز باید از لیست غذاییش حذف شهپس این بچه ها چی بخورن
مامانی
پاسخ
خدا نکن خاله جون فدای مهربونیت برمریحانه جون خیلی کلافه ام همش خودمو سر زنش می کنم که شاید کوتاهی می کنم دخترم مریض میشه روزهای سختی و دارم تحمل می کنمقربون روژینا جونم برم انشالا زود خوب شن
مامان منصوره
12 تیر 93 18:13
ای جون عزیزم،قربونت برم ،واقعا خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه،آمین،مامانی بهش آب یا آب میوه زیاد بده،یا برو دارو خونه گیاهی داروی گیاهی بگیر ایشالله که زودی دختر گلت خوب شه،ببوس آیلین جونو،
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت