آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/3/28 20:37
نویسنده : مامانی
111 بازدید
اشتراک گذاری

یادم رفت بنویسم جمعه نیمه شعبان رفتیم اردبیل عروسی دختر عموی من رویا جون  این اولین سفر  با ماشین خودمون بود  نهارو تو آستارا خوردیم بعد دایی عباس زنگ زد واسرار کرد با هم بریم عروسی بعد حرکت کردیم به سوی اردبیل خیلی دلم تنگ شده بود خوب شد که رفتیم  خونه بابا بزرگ منم که برم خونه مادری رژیم بیخال شدم افتادم به جان باقلوا  آیلین جونم  هم خیلی خوشحال بود خونه مامان من یه نفسی می کشم  با دایها سرگرم میشی منم خستگی در می کنم  جای خاله جون عمو هادی هم خالی بود .بعد آماده شدیم رفتیم عروسی اولش که خیلی خوب بودی همش می رقصیدی با بچه ها بازی می کردی آخر های عروسی لج آوردی بریم حسابی خوابت می اومد قربونت برم جیگرررررررم .خوش گذاشت نسبتا به عروسی های قبلی کمتر اذیتم کردی عزیزمبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان و بابا
29 خرداد 93 1:36
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی من لینکت کردم .ایلین قشنگمو ببوس فداش شم
مامانی
پاسخ
سلام مرسی گلم باعث افتخار
مامان ریحانه
29 خرداد 93 8:52
ایشالا همیشه به شادی و خوشی و عروسی فدات شمببوس آیلین نازم رو عزیز دلم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم همچنینروژینا جون منم
آیدا
29 خرداد 93 9:41
اتل متل توماهی،دیدممم که چشم به راهی،برات نظرنوشتم نگی که بی وفایی چقدر ماهه،ولی از ماه هم خوشگله بهمون سر بزنید
مامانی
پاسخ
ممنون که به ما سر زدینحتما عزیزم
ندا
31 خرداد 93 1:10
سلام عزیزم...هزار ماشالا به آیلین زیبا...مامانی اسفند یادت نره مرسی که به وبلاگ من سر زدین
مامانی
پاسخ
سلام گلم لطف دارین
مامان منصوره
1 تیر 93 10:07
عزیز دلم,ایشالله همشه به شادی،آفرین به تو دختر زرنگ,مامانی ببوس دختر گلتو
مامانی
پاسخ
مرسی گلم همچنین
مامان آوا
1 تیر 93 11:36
همیشه به شادی عزیزممممم
مامانی
پاسخ
مرسی گلم همچنین
**مامان هانیه**
3 تیر 93 15:43
سلام عزیزمدخترخیای نازه ببوس هزارتا