آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/10/13 22:47
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم امروز شروع هفته خوبی نداشیم چون از دیشب دل درد داشتی خیلی بی حال شدی با زبون خودت می گفتی بریم دکتر نه شام خوردی نه صبحانه ونه نهار  مجبور شدم مهد کودک نبرمت چند بار بالا آوردی منم که تو این مواقع دست وپام بی حس میشه گریه ام می گیره دلم واسم مامانیم تنگ شده کاش اینجا بود  یاد فداکاریاش میا فتم چقدر اذیتش کردیم دخترم از وقتی تو اومدی قدر مامانی بیشتر می دونم چون فهمیدم بچه داری خیلی سخته ولی شیرینیهای خاص خودشو داره  بگذریم  بالاخره عصر بردیمت دکتر خودت دکتر طرقی خوشبختانه این دفعه با دکتر همکاری کردی اقای دکتر گفت چیزی نیست دسشویتو نگه میداری این طور شدی منکه از نگرانی مردم کی این بیماریت خوب میشه. الهی بمیرم برات عسلم   خیلی دوست دارمبوسیکم از شیرین زبونیاتم بنویسم وقتی تهوع داری  میگی استخاره دارم  وقتی صدای اذان میشنوی دستاتو بالا میبری میگی خدا دل منو خوب کن مامان بابا رو هم دعا می کنی به من میگی مامان نماز بخون خدا گناه داره وقتی بیرون ماشین شاسی بلند می بینی میگی مامان واست شاشی بلند بخرم تازگی ها گیر دادی من داداشی میخوام تو مهد یکی از دوستات داداشی داره میگی ارمیتا داداشی داره منم میخوام  وعاشق تولد هستی همش میگی واسم تولد بگیر لباس عروس بپوشم ...... امید وارم تو چهره ات غم نبینم عزیزکمبوسبوس

پسندها (6)

نظرات (4)

افسانه
13 دی 93 23:52
سلام عزیزم . خوب میشه دختر خوشگلمون . نگران نباش . به خدا توکل کن . راست میگی گلم .از وقتی خودم بچه دار شدم بیشتر قدر مادرم رو می دونم . حس می کنم خیلی خیلی بهش بدهکارم و اونطور که باید قدردان زحمتاش نبودم . ماشالله به دخملی که اینقدر شیرین زبونی می کنه . ایشالله زود خوب شه دختر ناز . براش کلی دعا می کنم . ببوسش مامانی .
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون مهربون ممنون از اینکه سر می زنید ودعاهای خوبت خدا گل دخترت واست نگهدار
مامان آنیسا
15 دی 93 10:41
آخی عزیزم بلا دوره ایشالا
مامانی
پاسخ
مامان روژینا
18 دی 93 12:06
آخیییییییی عزیز دلمالهی بمیرم خدا کنه دخملی زودی خوب شه بچم خیلی داره عذاب میکشه حتما عزیییییز دلم من عاشق این جور بچه های شیرین زبونم به خداخوب مامانی به فکر بچم باش دیگه!!!!!! چیش از بچه های دیگه کمتره داداش نداشته باشه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله مهربون خدا روژینا جون واستون حفظ کنهیه بچه دیگه نههههههههه
دنیا
21 دی 93 14:30
منتظرتونیم