آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/3/6 13:50
نویسنده : مامانی
112 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امید زندگیم اینروزها فکرم درگیر آینده تو هست دوست دارم یه کاری کنم آدم موفقی باشی و رو پای خودت وایسی هر چی دارم فدات می کنم ولی دوست دارم سربلند شاد زندگی کنی و به قول خاله زهرا دوست وبلاگیم مهربان باشی ولی شکننده نباشی مثل مامانی که دل کسی و نمی شکست ولی همه دلشو یه جوری شکستن غمناکنباش .دلبندم دوست دارم اوقات خود را با کسب علم و سرگرمیهای سالم پر کنی هر چه بزرگتر میشی استرس من بیشتر میشه  اخ اگه بدونی مادر بدون چه سختهخستهامیدوارم خدا پشت و پناهت باشه  عسلممحبت

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان روژینا
7 خرداد 93 8:35
عزیزم من دقیقا حس و حال تو رو دارمهمش تو فکر آینده دخترم هستمامیدوارمبچه های صالحی باشن و عاقبت بخیر بشن
مامان روژینا
7 خرداد 93 8:35
خصوصی عزیز دلمسلام خواهر جان ممنون از همفکریت سعی می کنم بیام
مامان یگانه
7 خرداد 93 17:13
قند خون مادر بالاست ولی دلش همیشه برای ما شور میزنه عزیزم این اخلاق همه مادر هاست که نگران فرزندش باشه با بزرگ شدن بچه ها نگرانیهای ما هم بزرگتر میشه امیدوارم همه بچه ها عاقبت بخیر بشن
مامانی
پاسخ
انشالااااااااا
مامان نورا(نعیمه)
8 خرداد 93 16:18
عززززیزم ان شالله که خدا همیشه پشت و پناهتون باشه دخمل نازی داری واسش اسپند دود کن خیلی جیگره شما ساکن شمالین؟
مامانی
پاسخ
lمرسی عزیزم لطف دارین بله ما ساکن شمالیم البته من آذری زبانم