آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/2/29 18:57
نویسنده : مامانی
128 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان اینروزها مامانی یکم کم حوصله شده اگه بهت بی توجهی کردم ببخش  آدم بزرگا گاهی دلشون می گیره ولی خندهات همیشه بهم روحیه داده خوش بحالت عزیزم فارغ از غمهایه دنیا هستی امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی غم تو چهرت نبینم عسلمآراممحبتدوست ندارم  ناراحتیه من یا بابارو ببینی آخه هر وقت قیافه ما ناراحته تو هم غصه می خوری الهی قربونه دختر مهربون دلسوزم برمبوسبوس

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان روژینا
30 اردیبهشت 93 12:33
عزیز دلم قربون دلت بشم چی شده خاله جونی؟ نبینم ناراحتو بی حوصله باشیادخملی ناز و خوشگلم چطوره؟راستی خاله نمی دونستم ما با هم همشهری هستیمخیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدمزود به زود بیا پیشم گلم
مامانی
پاسخ
سلام گلم خدا نکنه عزیزم زندگیه دیگه فراز نشیب داره.ممنون از محبتت روژینا جونو ببوسسسس
مامان علی کوچولو
31 اردیبهشت 93 15:09
هزار ماشالله به این دخمل خوشگل ,خدا بهتون ببخشه
مامانی
پاسخ
مرسی گلم لطف کردین سر زدین بازم تشریف بیارین
مامانی آواخانوم
31 اردیبهشت 93 17:26
سلام عزیزم ممنونم از همدردیت
مامانی
پاسخ
خواهش می کنم از دست دادن پدر و مادر غمه بزرگیه ولی تو صبور باشه عزیزم