آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/2/31 23:05
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم این روزا خیلی شیطونی میکنی کارت شده ریخت و پاش خسته هر روز یه قابلمه برمیداری هر چی دلت خواست توش میریزی میگی دارم غذا میپزم جالب اینجاست که اصرار میکنی که ما غذا رو بخوریم نه هرچی ادویه دارم تموم کردی خانوم کوچولو

دوست ندارم اینو بنویسم ولی امروز یه خرابکاری کردی که تعجب کردمتعجب تو تخت جیش کردی همیشه خودت میرفتی دستشویی یا به مامانی میگفتی ولی امروز چی شد که نگفتی گیج

5شنبه هم با خاله جون اینا رفته بودیم اردبیل خونه بابابزرگ حیف که فقط یه روز موندیم خیلی هوای خوب و خنکی داشت این بار خوبه که تو ماشین زیاد اذیتم نکردی آخه عادت داری همش شیشه ماشینو بدی پایین کلی از این کارت من و بابایی حرص میخوریم البته خاله جونم خیلی تو آرام نگه داشتنت کمکم میکنه تو هم خاله جونو خیلی دوست داری 

الانم که دارم با خیال راحت اینا رو مینویسم تو لالا کردیخواب آخه تا میام سراغ کامپیوتر تو میگی که کارتون عصر یخبندانو بزار آخه عاشق این کارتونی راضی

پسندها (6)

نظرات (8)

هستی شاد
28 اردیبهشت 93 0:15
سلام خانومی ممنون اومدی به کلبه مجازی من منم باافتخار شمارو لینک کردم خدا دخمل نازت و برات حفظ کنه بازم بیا پیشم
مامانی
پاسخ
سلااااام مرسی گلم خوش امدی امیدوارم به زودی خبر خوش بنویسی
مامان پرنيان
28 اردیبهشت 93 8:14
عزيزم خدا حفظش كنه ماشالا چقدر نازه ماماني اسپند فراموش نشه براي دخمل نازمون . با اجازه رفتيد تو لينكستون ما
مامانی
پاسخ
سلام مرسی گلم چشات خوشگلان ممنون سر زدی
مامان شادی
28 اردیبهشت 93 9:35
سلام عزیزم مرسی از حضورتون در وبلاگم خوشحالم که همشهری هستیم شما هم رشت هستین؟ دختر نازت رو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام گلم .اره عزیزم ما رشتیم البته من ترکم شوشو رشتی ممنون سر زدی
مامان آوا
28 اردیبهشت 93 11:46
وای نگو یعنی کار به اونجاها هم می کشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون سر زدی اره جونم خودمم موندم چرا آوا جونو ببوسین
مامان روژینا
28 اردیبهشت 93 12:53
سلام عزیز دلمقربون این دخملی ناز و شیطون بلالینکت کردم گلم
مامانی
پاسخ
سلام گلم خدا نکنه خاله جون ممنون سر زدین
مامان نیکا
28 اردیبهشت 93 19:43
سلام عزیزم ماشاالله ایلین جونم مثل ماه میمونه به ماه میگه در نیا من در میام فدای شیطونیاش با اجازه من شما رو لینک کردم
مامانی
پاسخ
سلااااااام مرسی گلم چشایه خوشگلت خوشگل می بینه نیکا جونم خیلی خوشگل ونازهباعث افتخار گلم
مامانه ملیکا
29 اردیبهشت 93 13:40
ماشالله به این ایلین جون خیلی خوشکله حتما واسش اسفند دود کن
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
سیما
29 اردیبهشت 93 16:56
سلام خانومی چه دختر ناززززی. ماشاا... خداحفظش کنه. خوشبحال آیلین جون که مامان مهربونی مثل شما داره. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری فکر کنم همه مادرا مهربونن بخصوص شما گلم