آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آیلین دنیای مامان و بابا

بدون عنوان

1393/12/12 14:16
نویسنده : مامانی
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ببخش دیر اومدم اینترنت قطع بود نتونستم بیام پای نت خوبه حالا سر کوچه است آرامدختر گلم کم کم داریم به روزهای  پایانی سال نزدیک میشیم امسال هم با تمام خوبی و بدیهاش داره تموم میشه و  تو بزرگتر و خانموم تر میشی  خدارو شاکرم که دختر گلی مثل تو به من داده امیدوارم  همیشه شادو خندان باشی  حالا برسیم به کارهای روزانه تو عسلم این ماه نتونستی بری مهد چون مکرر داری صرفه می کنی  منم کارو ول کردم تا بیشتر بهت برسم  نمی دونم چرا صرفت خوب نمی شه  حتی نتونستم برم خرید عید ویا خونه تکونی  کنم  و امیدوارم به سال جدید نرسه البته مقصر خودتی چون نه اهل کلاه گذاشتنی ونه جوراب پوشیدن نوشتم تا بدونی چقدر تو بچگی اذیتم می کردی  حسابی خودتو امسال سرما دادی دختر لجبازمخستهمنم به خاطر تو خونه نشین شدم  البته در کنار تو بودن با همه خستگیهاش برام شیرین هست  بوسراستی یه خبر خوش این هفته داشتیم واینکه خاله جون قراره واسه ما نی نی بیاره بعد اینهمه انتظار  این بهترین خبریه امسال شنیدم خیلی خوشحال شدم تو هم از تنهایی دار میای و دست از سر من بر میداری اخه همش اصرار داری من داداشی می خوام امروز همه عروسکاتو پرت کردی گفتی من اینرو نمی خوام اینا حرف نمی زنند  موندم بهت چی بگمبوس

پسندها (3)

نظرات (1)

افسانه
13 اسفند 93 14:22
سلام گلم . خوبی ؟ آخی ! جانم ! ایشالله سرفه هاش هم خوب میشه زود . بچه هستن دیگه گاهی لجبازی می کنن مبارک باشه نی نی تو راهی . ایشالله به سلامتی بیاد بغل مامانش خب یه نی نی برای دخمل بیار مامانش ! با هم بازی می کنن و سرگرم میشن دخر خوشگلمون رو ببوس . ایشالله سلامت و شاد باشه